Persoane interesate

vineri, 11 august 2017

Da-mi o floarea soarelui la malul marii

Da-mi o floarea soarelui la malul marii. Si un sarut la un rasarit. Da-mi parfumul tau sa il port cu mine. Si lasa-mi si ceva iubire, sa-mi ajunga cat pentru tot anul si sa ma incalzeasca intr-o zi de iarna.
Invaluieste-ma in poeme si atingeri tandre, si iarta-mi iubirea daca te vrea prea mult. Sufletele noastre au facut deja dragoste, pe ascuns, inainte ca noi sa stim. Parsivele de ele. Trupurile sunt mai cuminti, ne mai asculta inca. Dar poti imblanzi un suflet zbuciumat, ce sare peste valuri si peste raze de soare doar ca sa ajunga la tine, la sufletul tau, sa-i ofere o imbratisare, iar tu, o floarea soarelui?
Voi avea grija de ea, promit. Stii ca sunt neglijenta cu mine uneori, dar cu ea voi fi mai atenta ca niciodata. O voi pune in apa, si voi avea grija sa nu se simta singura in vaza aceea prafuita. Voi vorbi cu ea in fiecare zi, o voi intreba ce mai face, o voi pune la o fereastra sa-i fie si ei cald, sau poate chiar o voi lua pe plaja cu mine, si o voi adaposti sub o umbreluta de cocktail in timp ce noi ne pierdem iubirea printre valuri.
Apoi, cand s-o ofili, voi juca "Ma iubeste, nu ma iubeste" cu ea. Sper ca petalele sa-mi ajute norocul. De nu, las' ca n-are nimic, doar nu in asta consta iubirea ta. Sau da? Oricum ar fi, voi pastra petalele uscate, le voi aduna pe toate in cartea ta preferata ori le voi pune intr-o cutie parfumata cu iz de iasomie. O voi pastra si imi voi aduce aminte. Aceste lucruri nu se uita. De vrei sa nu te uit, sa nu uit de noi, sa nu ne uitam, da-mi un vis si un zambet, apoi un sarut si o floarea soarelui la malul marii. Imi va fi de ajuns. Ce e o floare in lumea asta? Tot ceea ce poate sufletul nostru deveni mai frumos. Hai sa fim explozii de frumos. Se spune "intr-o femeie sa nu arunci cu nimic, nici macar cu o floare". Ei uite, eu spun sa arunci in mine cu o mie de flori si ganduri bune, si sa-mi lasi amintiri, mai mult decat orice. Suntem tineri si asa copii, cu totii, cei care iubim. Pastrez si acum acea floarea soarelui galbena pe care sufletul tau a daruit-o sufletului meu, candva, la tarm de mare albastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu