Persoane interesate

joi, 20 aprilie 2017

Scapa de masti

Sa iesi din neant. Sa iesi din anonimat. Sa indraznesti sa te afirmi. Sa risti. Totul e un risc. Trebuie doar sa ai curajul sa ti-l asumi. Trebuie doar sa ai incredere in tine, si sa tii minte ca niciodata nu vei mai fi atat de tanar si de plin de viata asa cum esti in acest moment. Chiar acum, in aceasta etapa a vietii tale in care te afli.
Indrazneste sa risti, sa lupti pentru ceea ce crezi, pentru ceea ce iti place tie, pentru acel lucru care te face fericit. Nu stiu daca sunt putine sau multe lucrurile care ne pot face fericiti, insa stiu ca trebuie sa permitem vietii si sa ne permitem noua insine sa ne facem fericiti. Sunt lucruri care pur si simplu ne pot schimba viziunea, modul de a privi lucrurile, care pot face lumea in ochii nostri sa para altfel, sa para mai frumoasa.  
Imi doresc sa ies din aceasta lume plina de rutina in care traim, imi doresc sa am curajul sa risc, imi doresc sa ies din inchisoarea oglinzii in care ma aflu. Nu stiu catre cine privesc. Oglinda e indreptata spre mine, spre sinele meu, dar nu stiu de fapt ce sau pe cine privesc. Probabil trebuie sa mai caut, probabil m-am pierdut. Imi doresc sa caut atat de mult in acest destin, sa scotocesc prin toate colturile lui, sa ma lovesc de toate valurile care vor veni, imi doresc sa ma caut, si intr-un final, dupa un lung drum, sa gasesc ceea ce cautam, infinitul, supremul, pe mine insami. Nu vreau sa gasesc repede, nu vreau ca totul sa se termine, vreau sa ma descopar si sa descopar viata dinaintea mea in toata profunzimea ei, sa am pofta aceea de viata si de vointa, de faptul efectiv de a vrea, a face, incat sa ma caut tot timpul, sa ma reinventez, sa gasesc cea mai buna versiune. Acea versiune care m-ar putea face fericita.
Indrazneste sa te cauti pe tine insuti, si sa iesi din oglinda in care te afli, sa scapi de mastile pe care le porti. Te vei lovi de pereti, si te vei taia in cioburile infinite si zgomotoase, dar in final va merita, pentru ca Doamne, ai avut curajul sa privesti inspre tine insuti, ai riscat pentru a te descoperi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu