Persoane interesate

marți, 20 februarie 2018

Cadere

Eu cred ca a asculta ploaia fara a iesi afara ca s-o simti, s-o atingi, e ca si cum nu ai face dragoste pana la capat.
Unii oameni vorbesc prin metafore. Pentru unii oameni metaforele reprezinta ceea ce ei pot exprima. Metafora e vorba lor.
Doar oamenii fericiti isi permit luxul de a se imbaia. In rest, oamenii tristi ori singuri, ori doar prea stresati, fac dus. Nu poti sa stai in cada, in apa calda, inconjurata fiind de mirosuri, petale de trandafiri, spumant. Efectiv ai nevoie sa simti apa aceea fierbinte curgand pe tine, ai nevoie sa o simti curantandu-ti toti porii trupului si sufletului, de asemenea.
Sa nu poti sa fii acolo. Sa nu poti sa ajuti. Sa nu fii capabil sa fii pentru acea persoana. Sa nu fii capabil sa nu mai fii egoist. Sa nu fii in stare sa nu-ti retii lacrimile. Sa nu fii sincronizat cu celalalt. Sa nu-i asculti dorintele. Sa uiti de sentimentele lui, sa le asculti doar pe ale tale. Sa nu ai incredere. Sa uiti lucruri care obisnuiau sa va faca fericiti. Sa nu traiesti momentul. Sa te gandesti prea mult la viitor. Sa devii paranoia. Sa nu iti poti controla sentimentele. Sa nu iti poti stapani izbucnirile. Sa uiti ceea ce conteaza. Sa lasi sa te acapareze. Totul. Stresul. Oboseala. Oamenii inutili. Situatiile proaste. Tot. Sa nu te lasi acaparat de iubire, de frumusete, de incredere, de caldura.
Toate astea sunt temeri, ori remuscari, depinde in ce punct al vietii ai ajuns. Sau depinde de ce fel de viata alegi. Toate astea sunt lucruri ce dezbina oameni, ce murdaresc amintiri, ce sterg sentimente. Sentimentele oare pot fi sterse? Sau sunt chestiuni relative? De sentimente nu sunt sigura, insa stiu ca temerile nu pot fi sterse. Poate doar invinse, dar nu sterse cu totul. Si cum faci? Cum faci sa le invingi? Nu ma pot lupta cu mine. Sau pot?
Toate astea sunt certitudini, ori incertitudini. Toate astea pot fi adevaruri, ori pot la fel de bine fi falsuri. Totul, dar nimic, este relativ. Cum iti poti explica? Oare ce fel de paradox pervers e acesta? Totul se rezuma la geometrie. Iar totul depinde de unghiul din care privesti. 
As vrea sa privesc o stea. Si sa-mi citesc trecutul in ea. Nu viitorul, caci si asa ma apuca depresia cand ma gandesc la el. As vrea sa imi citesc trecutul, in schimb. As vrea sa imi amintesc totul. Tot, tot, tot ce am trait. Emotie, dezamagire, pasiune, cunoastere, iubire, disperare. Vreau sa mi le amintesc si sa le invat pe toate. As vrea sa stiu tot ce mi s-a intamplat, ca sa aflu unde sunt acum si incotro ma indrept.
Respiratia imi e asa grea acum. Si lacrimile parca nu mai seaca. Insa totul va trece, si steaua aia ma va cauta ea pe mine, inainte ca eu sa incerc macar s-o gasesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu