Persoane interesate

luni, 27 martie 2017

Tablou de vise

Stateam jos pe pamant, si priveam drept in ochii tai. Niciodata nu mi-a fost teama sa te privesc in ochi. Pentru ca intotdeauna mi-a placut arta.
Azi am vazut arta. Era atat de frumos si de special. Atat de diferit. Frumos inseamna diferit. Asta nu va fi o postare foarte lunga ori elaborata, dar vreau sa cunoasteti prin micul meu blog, o artista atat de talentata. Nu o cunosc, nu stiu cine e, dar i-am vazut tablourile. Am stiut imediat ca este talentata si ca ii ador munca pe care o face. Este ceva genial, pur si simplu. Vreau sa promovez frumusetea, astfel, va arat picturile atat de frumoase si de originale a unei artiste ce este abia la inceput de drum. Sau poate nu, n-am de unde sa stiu. Dar este absolut necesar sa ii vedeti picturile. E arta. E frumos. Lasati un comentariu cu cea care v-a placut cel mai mult, daca vreti.

Si hai sa recunoastem ca un adevarat artist nu are nevoie de un nume special ori de faima, nu trebuie sa stii cine e, sau cum arata, conteaza sa iti transmita ceva prin arta pe care o face. Tie ce iti transmite?
xoXo
Numele ei este A.A. Dinita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu