Persoane interesate

joi, 22 decembrie 2016

Biblioteca din sufletul meu

Azi am facut curat in biblioteca. A trebuit sa sterg praful, si, cu ocazia asta, mi-am rearanjat cartile. Cateodata, avem momente din astea in viata. Pur si simplu stam singuri intr-o camaruta, ascultand muzica la telefon pe youtube, aranjand carti, rasfoind file. Cartile sunt ceva important in viata mea. Si ar trebui sa fie ceva important in viata oricui. Ele iau parte, ca niste spectatori credinciosi si plini de cunostinta, la formarea noastra. Pare suna a cliseu, dar cartile sunt hrana sufletului.
Stii, mereu am crezut ca sunt norocoasa ca pot sa citesc. Am sansa asta. Si acum, imi aranjez propriile carti. Si pun luminite si globuri de Craciun. Biblioteca e ceva ce te defineste. Cu cat ai mai multe carti, cu atat te defineste mai bine. Alege-ti cu grija cartile pe care vrei sa le citesti. E ceva important. Nu am crezut niciodata, dar cartile chiar te pot ajuta. Te pot duce in atat de multe lumi si te pot face sa intelegi atat de multe adevaruri.
Cartile din poza sunt preferatele mele. Am vrut sa impartasesc asta cuiva. Aceasta este biblioteca sufletului meu. Intr-un fel, face parte din mine. Si intotdeauna m-am gandit, daca ar fi sa plec, intr-o zi, undeva departe in lumea asta, oare ce carti as lua cu mine? Ceva ce am citit deja, cartile mele preferate, sau as lua carti noi, ceva ce nu am citit, care m-ar insoti probabil pe cealalta parte a globului? Nu stiu inca. Tu ce ai face? Ce carti ai alege?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu