Persoane interesate

joi, 12 ianuarie 2017

Conditional-optative

Am vrut sa-ti pun galaxii in ochi
Si flori incununate in par.
Am vrut sa iti aduc zapada pe piele
Si caldura primaverii in inima.
Dar tu toate le-ai uitat... toate.
Apoi galaxiile au explodat
Toate stelele s-au aliniat
In ochii cui ai vrut tu.
Dar acei ochi nu erau ai mei.
Florile le-ai rupt de la capatai,
Voiai altele mai frumoase
Cand eu voiam sa-ti daruiesc simplitatea
Unei zile de mai.
Dar primavara iti displacea,
Si nici florile amarului liliac nu le iubeai.
Eu nu-ti eram de ajuns.
Zapada ai spulberat-o
Si ai prefacut-o in ceva demonic, nedemn de tine.
Singura noaptea ce te mai intelegea.
Spuneai ca ti-a venit timpul.
Ciudata lege, viata.
As fi vrut sa pot s-o inteleg,
Si as fi vrut ca si tu sa o pretuiesti mai mult.
As fi vrut ca destinul nostru sa fie altul.
Dar astea-s doar conditional-optative,
Aruncate la nimereala,
Si ora e tarzie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu