Persoane interesate

marți, 31 ianuarie 2017

Zi de februarie

Astazi e o noua zi. Astazi e frumos afara, dupa mult, mult timp. M-am trezit devreme, si pentru prima data dupa multa vreme simt ca sunt gata sa traiesc. Simt ca am chef sa fac multe lucruri, sa fiu activa, nu doar sa vegetez sau sa imi duc rutina asa cum fac in fiecare zi. In ultima vreme am avut impresia ca viata imi trecea prin fata ochilor intr-un dans mundan, mizer.
Dar acum ceva e schimbat. Viata-mi pare asa frumoasa in dimineata asta. Dimineata de februarie.
Astazi e o noua zi. Ma intreb pe cine voi ajuta astazi, sau daca voi face pe cineva sa zambeasca azi. Ma gandesc daca ma voi indragosti azi. Oh, asa as vrea sa ma indragostesc dar mi-am dat seama ca sunt indragostita de prea multa vreme deja, de... viata.
Trebuie sa ne indragostim de viata, si trebuie sa convingem viata sa se indragosteasca de noi.
Soarele straluceste azi parca mai tare ca niciodata, si totul parca-mi zambeste. In curand vor aparea florile de primavara, ma vor incanta cu toate culorile lor. Si poate voi gasi si niste flori de colt in martie.
Acum trebuie sa plec, se pare ca iar voi intarzia la liceu. Dar ziua e frumoasa, ceva frumos mi se va intampla azi. Sigur Universul ma aude.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu